SKŁADNIKI woda gazowana, cukier trzcinowy*, sok imbirowy* (4 %), regulator kwasowości: kwas cytrynowy (*certyfikowany składnik ekologiczny) OPIS Bezalkoholowe piwo imbirowe. WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100 ml Wartość energetyczna - 201 kJ/47 kcal Tłuszcz - 0 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 0 g Węglowodany - 12 g w tym cukry - 11,7 g Białko - 0 g Sól - 0 g ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. SZCZEGÓŁY PRODUKTU BEZ GLUTENU (w składnikach): BEZ GLUTENU (w składnikach) BEZ GLUTENU (deklaracja): BEZ GLUTENU (deklaracja) WEGETARIAŃSKI: WEGETARIAŃSKI WEGAŃSKI: WEGAŃSKI CERTYFIKAT BIO: jest PRODUCENT (marka): GINGER PEOPLE (przetwory z imbiru) PRODUCENT - NAZWA I ADRES: GINGER PEOPLE EUROPE LIMITED, 98 Lancaster Rd, Newcastle-under-Lyme, ST5 1DS, KRAJ PRODUCENTA: Wielka Brytania
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.